BLI MED MEG LIVE I HUSET VÅRT!

Da er det snart min tur på snappe kontoen *Instahomes* igjen, å jeg håper dere har lyst å bli med meg en runde i huset 😀 Plutselig ble jeg så utrolig inspirert og ikke minst GIRA på å starte med litt friskere toner her hjemme, så kanskje det blir litt våryr å se hos meg ? ^^ Snappen skal jeg ha i morgen, den 20. januar 🙂 

 

 

 

 

 

 

Litt spesielt er det også at jeg har bursdag i morgen! Men hva er vel mer perfekt enn å feire dagen med å drive med noe du elsker å holde på med ? 😀 – Som for eksempel å være sammen med familie, og løpe rundt i huset og dille og dalle, sammen med alle dere positive og koselige følgere!! <3 Skriv gjerne til meg hva dere vil se mer av, og eventuelt ha noen spørsmål klare til meg 🙂 Gleder meg til å dele MASSE interiør med dere igjen! <3

For dere som ikke enda har gjort det, legg til INSTAHOMES på snapchat 😀 <3 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

2 kommentarer

Siste innlegg