EN SNIKTITT PÅ VÅREN!!

– Og ikke minst en helt FANTASTISK bursdag i går, dere! 😀 <3 I fjor ble 25 årsdagen feira på sykehuset, mens i år feira jeg den sammen med mange hyggelige seere på snappen instahomes! 😀 Var det noen av dere som fulgte med kanskje ? Jeg har vært så lei alt det mørke og dystre i det siste, som typisk vinteren drar med seg, så jeg trengte en frisk forandring her hjemme. Da passet det perfekt å gjøre noe av det jeg virkelig elsker her hjemme, og feire bursdagen min sammen med det 🙂 <3 

 

 

 

 

 

 

Tror dere jammen ikke at Ålgård blomster kom på døren, med en superfin bukett laga på bestilling fra en helt fantastisk god venninne ? 😀 Er jeg ikke heldig som er omringet av så fine, hyggelige og omtenksommer mennesker som dette ? Futtiiii så takknemlig jeg er! Dette var en helt nydelig overraskelse, og jeg finner ikke ord for den taknemligheten jeg føler for dette. Jeg er virkelig heldig <3

 

 

 

 

I den nederste delen av gangen har jeg fått flytta speilet som hang opp i gangen før, og fått handla meg et nytt å ha der. Nå virker dette rommet også enda større, og jeg har virkelig savnet et stort speil utenfor soverommet og badet. Kjempe fornøyd!! Og takk til PB som gadd å henge det opp midt i en litt kaotisk time her hjemme i går..Thihi..

 

 

Denne meldingen er jeg bare nødt å legge ved. Dette var en av MANGE fine meldinger jeg fikk, å jeg kan mildt sakt si at jeg tørka på tårer flere ganger i går. På kvelden fikk jeg også tidenes fineste melding av en jente i familien som jeg setter veldig høyt. At noen kan ta seg så god tid for å skrive noen såå fine ord og setninger til meg klarer jeg ikke å forstå! Det er helt uvirkelig fantastisk, å jeg blir utrolig glad <3 Det er vanskelig å forklare hvor enormt glad ord kan gjøre meg, og hvor store “små” ting kan bli !!! 

 

 

 

Livet smiler virkelig dere, å jeg svever om dagen! Det er deilig å være tilbake på jobb igjen, jeg har kommet inn i gode rutiner når det gjelder trening, og dere gjør at hobbyen min bare blir morsommere og morsommere og holde på med! <3 Tenk at noe jeg synes er såå gøy, også kan være til inspirasjon og glede for andre! Det er helt fantastisk gøy!! 😀 Å det gir meg såå mye tilbake <3 Tusen tuuuuuuusen takk alle sammen!!!!! I tillegg har jeg verdens beste familie, verdens herligste barn, og lever faktisk i en drøm av en virkelighet om jeg kan si det slik. Livet går i berg og dalbaner for alle, hvor toppene er brattere for noen, og dalene djupere. Men alt i alt er det viktig å gjøre det beste utav NÅ, og det skal jeg fortsette å gjøre for meg selv og for mine 😀 <3 

Takk dere, for at dere lar meg være meg 😀 <3

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg