SÅ INSPIRERENDE, AT DET NESTEN GJØR VONDT!

Det må jeg virkelig si, dere! Bare sjekk disse nydelige bildene!! Er det flere som kanskje synes det samme ? ^^

 

 

( Fra clausdalby.dk )

 

Alle bildene er hentet fra Pinterest.

 

( Fra clausdalby.dk )

 

( Fra gardochtorp.se )

 

( Fra nordingarden.blogspot.fi )

 

Lukk øynene litt, kjenn på duftene og tenk på hvor deilig det er med tørt gress under føttene!! I omgivelser som dette må vel det være det nærmeste man kommer paradis …. 

 

( Fra bestbackyardideas.com )

 

( Fra Artikkel av Garden Pics and Tips )

 

( Fra homeandgardenn.com )

 

( Fra Champion A Cause , Helen Norman 2013 )

 

( Fra sweet-live.ru )

 

( Fra Ideal Home )

 

( Fra tovestoogfirbeinte.blogspot.no )

 

( Fra Anita Cunningham )

 

Jeg kunne sittet å sett på hageinspirasjon i det uendelige tror jeg! Det er så enormt mye vakkert! Og jeg er garantert ikke den eneste som kribler i fingrene om dagen og er skikkelig klar for vår! 😀

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

–> Hageglade på facebook, er foressten en side jeg får masse gode tips og inspirasjon! Anbefaler å ta en titt på den! 😀  <–

4 kommentarer

Siste innlegg