VISSTE DU AT FUGLEHUS TIL HAGEN KAN VÆRE SÅ KREATIVT ?

Herlighet sier jeg bare! Dette må være noe av det mest inspirerende jeg har funnet på Pinterest noen gang! 🙂 Ikke bare er det med å hjelpe våre små kvitrende venner, det kan også være utrolig kreativt og dekorativt til uterommet vårt. Både for barn og voksne 🙂 Man kan faktisk få nytta mye av det man finner i hagen som man ellers ville ha kasta som hageavfall 😀 Kos dere med masse herlig inspirasjon! Kanskje blir du inspirert til å lage noe lignende selv ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iallfall får jeg mange gode ideer når jeg ser på disse bildene her! Å hva er vel koseligere en fugler i hagen ? 😀

🌸🌿 HAGEGLADE PÅ FACEBOOK, er en side jeg henter MASSE inspirasjon fra! Anbefaler å ta en titt på den HER  🌸🌿

> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og mer inspirasjon <

0 kommentarer

Siste innlegg