HEEELT NYDELIG!!!

Med frisk inspirasjon fra hoved soverommet vårt, ønsker jeg dere en riktig fin og god formiddag, denne siste i januar 2018 <3 Bare 1 vintermåned igjen før vi for alvor kan si VÅR !! Synes foressten soverommet vårt kledde helt ekstremt godt dette rosa og sukkersøte, så det kommer nok til å forbli en god stund ut i våren tenker jeg ^^ 

 

 

 

 

 

 

Jeg får stadig spørsmål om hvor jeg handler kunstige blomster. 99% av alle jeg har her i huset er fra feel. Etter å ha prøvd mye forskjellig kan jeg med ærlighet si at ingen har vakrere kunstige blomster og planter enn dem, utenom de som bruker samme leverandør selvfølgelig… Helt utrolig vakre !!!

 

 

 

De aller fleste vet at jeg er veldig glad i feel. Feel og Lene Interiør er definitivt de interiørbutikkene jeg handler mest fra, og bare i dette bildet er det flere ting  fra de stedene.. Urne, blomster, kunstig eføy, teppe og putetrekk er fra feel. Lampeskjerm fra Lene Interiør. (Lene interiør har nettbutikk. Det har dessverre ikke feel)

 

 

 

Ikke bare er februar den siste vintermåneden, det er også måneden til Julie. Husets prinsesse blir snart 1 år allerede!! Halleminn!! Tenk det, dere <3 Dere gode lesere har vært med meg gjennom 2 svangerskap, og nå er snart minste frøkna 1 helt år !!! Jah.. Det går virkelig fort i svingene i dette livet må jeg si. Når kan man trekke litt i bremsen ? Jeg gleder meg til å ha dere med videre, og vil virkelig blogge og inspirere som aldri før dette året her! 😀 <3

Takk for at dere følger, gode og snille dere!! 😀 Kjempe gøy at dere gir meg inspirasjon tilbake i form av gode ord og smil <3 Jeg vil så gjerne dele og inspirere, å blir ekstra motivert og gira når dere viser meg at dere setter pris på den jobben jeg gjør 🙂 ^^

Ha en super dag videre! – Marie 

 

> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og mer inspirasjon <

0 kommentarer

Siste innlegg