GOD HELG! – EN EKSTRA DIGG EN I VENTE!

God helg er jammen et utrykk som har fått en ny betydning for tiden!! Nå har jeg vært fullt tilbake på jobb noen uker, og merker at helgen har en litt annen betydning en for 2 måneder siden. Helg betyr fortsatt helg sammen med familien, og ekstra tid sammen med dem fra morgen til kveld. Etter en uke uten å se noen av barna mine gjennom flere timer på dagen, så merkes det ekstra godt når fredagen kommer og jeg vet at nå er det snart MASSE tid sammen med de hjemme.

 

 

Det føles som om det var i forrige uke at jeg drømte om mitt eget hus og min helt egne familie. Jeg tenkte på det hele tiden, og da vi hadde bestemt oss for å sette steget inn i alt dette klarte jeg seriøst ikke å tenke på noe annet! Det var som å være forelsket på ny, bare 100 ganger bedre om det er lov å si.. Thihi.. Det virkelig bobla i hele meg da jeg gikk rundt med alle disse drømmene i hode, som vi endelig var i gang med å la bli til virkelige.

Helt fantastisk!!

 

 

 

 

Nå sitter jeg her i bilen og har nettopp parkert utenfor huset vårt i Kvitlyngveien. Ja jeg sitter virkelig å ser på drømmen vår som ikke bare ble til virkelighet, men som er den virkeligheten jeg lever i og koser meg i hver eneste dag. Føler det er lenge siden jeg har vært skikkelig personlig å delt tanker med dere, å nå fikk jeg bare skikkelig lyst å skrive et slik innlegg. Dele litt fra akkurat her og nå, og la dere iallfall få en liten mulighet til å se litt hva som skjer i mitt hode i skrivende stund. Faktisk prøve å ta dere lesere litt med i «nuet» som det heter ^^

 

 

 

 

Fra neste uke av skal jeg være hjemme med Julie mandag og tirsdag. Har fått innvilget utvidet permisjon ut året disse dagene som tidligere nevnt, og gleder meg kjempe mye til en hverdag med enda mer tid hjemme 😀 Pluss vanlige jobbdager resten av uken! Da blir det litt av begge deler, og heg ser for meg at hverdagen kommer til å være som en drøm på denne måten ^^ Thihi, iallfall er det lov å se det for seg, så får vi se hvordan det blir 🙂 Jeg skal iallfall nyte dagene så godt jeg kan både på jobb og hjemme, å virkelig kose meg i 2018! 😀

 

 

Ellers har jeg litt spennende ting på interiørfronten jeg skal dele med dere snart, og gleder meg som en liten unge til i morgen !! Da får vi se om en liten plan jeg har i stuen kan bli virkelig, og mer en det får dere bare vente på å se ^^

 

Riktig god helg alle sammen!! Nå må jeg løpe inn før de tror jeg har grodd fast her ute i bilen.. Vi skrives!

0 kommentarer

Siste innlegg