VISSTE DU AT ISLYKTER KAN VÆRE SÅ ENKELT ?

Blomster, greiner, kongler, granbar eller frukt og bær, kan være sjper dekorativt i hagen, utenfor inngangen eller i gårdsrommet ! Helt nydelig og ikke minst en genial ting å pynte med nå som det er så kaldt flere steder her i Norge 🙂  Jeg har samlet et knippe kjempe gode tips funnet på Pinterest, og oppskrifter jeg gjerne vil dele med dere!

 

 

 

 

 

 

 

 

-> Disse kule tulipanene er hentet fra moseplassen. Gå direkte til oppskrift og beskrivelse HER! <-

 

 

 

-> Oppskrift på råtøffe islykter HER <-

-> En annen kul oppskrift HER <-

 

 

For meg har dette sett enda vanskeligere ut en det egentlig er når jeg ser hvordan andre har gjort det. Å kanskje er det flere som har tenkt det samme ? Dette kan jo være supergøy for både store og små og gjøre sammen !! 😀 Kanskje finner du litt “rusk” i hagen som plutselig kan bli enormt fint og dekorativt ? 😀 Prøv da vel! Det skal iallfall jeg gjøre 😀 

 

🌸🌿 HAGEGLADE PÅ FACEBOOK, er en side jeg henter MASSE inspirasjon fra! Anbefaler å ta en titt på den HER  🌸🌿

 

> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og mer inspirasjon <

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg