VINTERIDYLL PÅ TERRASSEN!

 

Hvem sier at det ikke kan være super idyllisk på terrassen om vinteren også ? Jeg synes det er så utrolig vakkert når sneen legger seg som et mykt pledd over landskapet. Alt blir liksom så rent og pent <3 Men! Ulempen er at det hvite pleddet er det motsatte av varmt, og ikke fullt så behagelig om man ikke har mye klær på når man oppholder seg i det.. 

 

 

 

Dagen i dag har vært super effektiv! For dere som følger med på snappem “instahomes”, vet dere at i gr ble en litt kaotisk og ekstra travel start på uken. Barna var ikke i tipp topp, og Aleksander har vært av og på med feber og slakk form en liten stund nå. Det følger litt med denne tiden, og vi må selvfølgelig gjøre det beste utav det. I dag var det barnehage igjen for hans del, og Julie har vært hos en tante, slik at jeg kunne få kommet meg litt ovenpå med kaoset som har vært i huset den siste tiden. Jeg og eldstemann skal ut å reise litt til helgen, og siden denne uken er veldig travel var det virkelig deilig å få pakket det aller meste allerede nå. Og ikke minst vinne kampen jeg har hatt på vaskerommet.. Hoh!

 

 

 

Siden det fortsatt er litt snø igjen her benytta jeg sjansen mens jeg venta på at siste maskin med klær skulle vaskes. Vinterlandskapet er bare såå vakkert! Og hvorfor ikke prøve å skape litt koselig stemning ute også, å faktisk prøve å gjøre den kalde sneen litt “varmere” i behagelige omgivelser ? ^^ 

 

 

 

Det er virkelig nydelig med vinter! Men enda mer deilig er det selvfølgelig med lettere klær, varmere vær og nakne tær i gresset.. Vi er i den siste vintermåneden folkens, så fremover kan det bare gå en vei! Og jeg gleder meg, til fuglesang, lysere netter og litt vin på terrassen kvelder <3 Og for ikke å snakke om jord på hendene, nyklippt gress og små prosjekter i hagen og enda mere lek rundt huset med barna 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg