TOTAL KJØKKEN OPPUSSING PÅ GANG!!

 

 

– Og det på Ålgård! 😀 Jeg skal følge et prosjekt et vennepar av oss har starta på, og jeg gleder meg skikkelig!! 😀 Siden det ikke blir nytt kjøkken her i huset med det første ( men muligens maling når tid og overskudd er på plass) så tenkte jeg at jeg kunne vise dere litt prosjekter som er på gang hos de rundt meg 🙂 Jeg har jo en kategori her på bloggen som heter “HJEMME HOS”, og den har jeg endelig tenkt å puste liv i igjen, å gjøre litt ut av. Har et annet kjøkkenprosjekt jeg også vil vise dere fra en tante av meg, og hjemmene til litt forskjellige folk ellers er planen. MEN! Alt tar tid, så her jobbes det så godt det kan hver ledige stund. 

 

 

 

Det som er RÅÅÅÅKULT med dette oppussingsprosjektet er at man drar et godt stykke tilbake i tid når det gjelder innredning her. Og det å gå et par tiår tilbake på kjøkkenfronten, det er veldig kontrast i forhold til hvordan ting ser ut i dag vil jeg tørre å påstå!

 

 

 

Dette kommer til å bli en enorm stor forandring, å jeg er kjempe heldig som får være med på reisen! Og ikke minst gi dere tips og inspirasjon på veien. Jeg var å knipsa bilder av kjøkkenet på fredags kveld, og fikk allerede på søndag bilder av at nnredningen var ute.. Så her jobbes det, dere! Og dette blir helt utrolig spennende! 😀 Jeg vet sånn noenlunde hvordan kjøkken de skal ha, å her snakker vi perfeksjon og god smak dere! Så jeg kan garantere snadder for øyet…

Er dere med ? 😀 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg