HELGEKOS OG SMÅBARNSIDYLL!

 

Mens vi venter på at farmor og farfar til barna skal komme på besøk, kan jeg legge ut litt bilder jeg nylig tok her hjemme 🌟 Planen er at vi bare skal kose oss sammen i helgen, og har ikke noen store planer!

 

 

 

Slike helger er deilige! Man må liksom ingenting, og kan senke skuldrene litt ekstra. Det er nok på tapeten om dagen, å på tirsdag er minstemor i huset hele 1 år tilogmed.. Noe jeg ikke skjønner, å nesten ikke klarer å tro på da jeg føler hun ble født for bare 1 måned siden.. Hehe ^^

 

 

 

En aktiv og bestemt frøken, som fyller hverdagen med masse glede slik som broren 🌟 Jeg elsker den lille familien min, og er kjempe stolt over at jeg har vært med på å skape disse små menneskene. Det er helt fantastisk å få se hvordan de bare blir mer og mer selvstendige og virkelig rørende å følge denne utviklingen. Den lille frøkna som nettopp lå og sov på brystet, hun vil helst klatre og danse ved første mulighet! Det er bare herlig, dere!

 

 

Håper helgen deres også blir fylt i glede og nye minner til minneboken! 🌟 Nyt lørdagen, så skrives vi snart igjen <3

1 kommentar

Siste innlegg