JULIE 1 ÅR!

 

Et helt år Julie, vår!!! <3 Et år med glede, et år med latter. Et år med ubetinget kjærlighet! <3 

 

 

Minstemor bikker sitt første år i dag! Herlighet som tiden flyr dere! Jeg kan ikke begripe hvor denne tiden tok veien. Men en ting vet jeg, at jeg virkelig er stolt over at akkurat Julie ble datteren min <3 Hun fyller hverdagen vår med latter, glede og morsomme sprell! En herlig jente, full av sjarm og egne meninger. Husker jeg tenkte “tenk at hun skal bli med oss hjem!!” – en nesten uvirkelig følelse ! Men samtidig en av de beste <3

 

 

Stunder som dette har det vært mange av. Nå er det mest spennende å krabbe rundt på gulvet å se hva storebror holder på med. Reise seg opp, å nesten løpe bak gåbilen.. Eller andre ting som flytter på seg bortover gulvet 🙂 Det er supergøy å følge utviklingen til de små, og virkelig en drømme reise å være en del av! 😀

 

 

 

 

Jeg føler meg som verdens heldigste mor, som har fått de to herlige barna mine ! 😀

 

 

– Tusen takk lille venn for at du er med på å gjøre hverdagen vår så fin, god og spennende! <3 Vi er evig takknemlige for deg, og uendelig glad i deg Julie vår! <3 Takk for et helt spennende og minnerikt år, jenta vår!! Vi gleder oss til mange mange fler 😀 <3 Tusen takk for at du er du, og gratulerer så mye med dagen din! Varme klemmer fra Mor og Far ^^ 

 

– Les det første innlegget om denne tutta og litt fra fødselen HER –

1 kommentar

Siste innlegg