SAVNER DU OPPSKRIFTER PÅ MANNFOLK STRIKK ? SJEKK UT DETTE!

Siden jeg liker å dele fine gratis oppskrifter jeg finner, og vakre strikka plagg generelt, så tenkte jeg at jeg også kunne gi litt tips til «mannfolk strikk»! Mange av dere somleser bloggen min elsker å ha strikkeprosjekter mellom fingrene, og jeg ser stadig flere og flere som etterlyser oppskrifter på strikk til menn ^^ Her har jeg funnet noen som jeg personlig syes er suuuuuuuperlekre og veldig inn i tiden 😀

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

 

~ GRATIS OPPSKRIFT HER ~

 

Jeg har nok en forkjærlighet for struktur i det meste av tekstiler, å spesielt noe for «flettemønster» i strikka gensere! Det er jo bare sååå klassisk å nydelig!! <3

 

~ FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK, FOR OPPDATERINGER MER TIPS OG RÅD! ~

3 kommentarer

Siste innlegg