SETESDALKJOLE, EN NY FAVORITT!

Er det mange av dere som har strikka denne kjolen før ? Eller som har den i bruk etter noen andre ? 😀 En av gavene Julie fikk til 1 årsdagen var denne Setesdalkjolen, fra mormoren hennes <3 (Oppskriften er gratis og den har jeg lagt ved lengre ned i innlegget)

 

 

 

 

Jeg har smugtitta litt på den etterhvert som den har blitt til, men jammen ble den bare dobbelt så vakker på !! Noe jeg ikke trodde var mulig med en sååå søt kjole i utgangspunktet ! 🌸 Superfin, og jeg vet nøyaktig hvilken kjole som skal være på når jeg skal ta 1 års bilder av henne 💗

 

 

 

 

 

Søster og bror, det vakreste på jord 💗

 

 

 

Mønsteret er et gratis mønster fra Dalegarn, og det finner du i  👉DETTE HEFTET👈

 

 

Garnet som er brukt på denne kjolen heter Babyull Lanette farge 4321 (rosa) og 1001 (hvit). Den er strikka i størrelse 12 måneder, med lengden til 24 måneder 🌸 Strikkeplagg er veldig hellig her i heimen, og jeg elsker å kle barna mine i noe som jeg vet det er lagt uendelig mye kjærlighet og tid ned i 💗 Det er så fint å tenke på at noen har brukt hendene sine til noe så vakkert, mens de har tenkt masse på de små som skal passe oppi ^^

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

2 kommentarer
    1. Så nydelige små barn du har! <3 Kjolen var helt utrolig søt! <3 Jeg personlig elsker strikkede plagg. Det er så koselig og lunt.
      Gratulerer så mye til prinsessen som har fylt 1 år! <3 Håper dere hadde en flott feiring og koste dere masse!

Siste innlegg