ET HJEM FOR DILLDALL, ET HJEM FOR LEK OG MORO!

 

Her flyter leker, og her flyter glede! Barnelatter, barnediskusjoner, kos, og det som hører med <3 Selvom vi har et lekerom i 3. etasje, kan vi også snu lekekassen i stuen på hode, og boltre oss i det på gulvet og bruke kassen som hytte. Kjempe gøy! Det mangler ikke på ting å henge fingrene i, og fantasien setter ingen grenser her i huset. 

 

 

Jeg elsker når det ser ut som på bildet over. Men når barna er tilstede for les og kos, ELSKER JEG å boltre meg i det du ser på bildet under.

 

 

 

Jeg elsker å være mor, når hverdagen ikke inneholder syke perioder. Da er det nemlig vondt å kjenne at en ikke strekker til, og hvor dårlig samvittighet over det drar med seg negative tanker samtidig. Det skal ikke være lett, men jeg er sikker på at det blir lettere når jeg blir bedre igjen 😀 For ikke lenge siden følte jeg at jeg svevde på en sky av positivitet og glede! Og merker veldig godt at når fysiske utfordringer inntreffer, går det veldig ut over det psykiske også.. Livet mitt er ikke unikt i forhold til andres. Det går opp og ned for alle. Men litt mer stabilitet over lengre perioder, håper jeg virkelig snart jeg får kjenne litt mer på 😀

 

 

 

 

 

Legger ved noen bilder av fjorårets grønne tid også her på slutten av innlegget 🙂 For herligheeeet som jeg gleder meg til dette !!!! Håper tiden fremover blir lys, grønn og fin på alle plan, med masse varme og fine dager <3 Vi elsker livet ute, og gleder oss enormt mye til å kunne bruke både natur, nærområde og hage enda mer! 😀 – Hallo!! Vi lever faktisk i et grønt paradis, å jeg kunne ikke tenke meg å bodd i nærheter av varme hele året og hvite strender når jeg ser på denne vakre frodigheten her på Vestlandet <3 Vi kunne kanskje hatt litt mer dedikerte årstider, men på grønne dager som dere ser her… Så klages det virkelig ikke på noe!

 

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

1 kommentar

Siste innlegg