HAR DU SETT PÅSKEKRANSER SOM DETTE FØR?

Det hadde ikke jeg!! Til høsten og julen er vi mange som fokuserer på å lage oss en kjempe fin krans. Eller kanskje vi vil glede noen med en ? Nå lurer påsken rundt neste sving, og man kan like godt starte og forberede seg og sanke inspirasjon til dekorering og overasskelser .

 

 

 

 

Pinterest bruker jeg bare mer og mer til å hente inspirasjon og nye ideer. Her har jeg samla et knippe av nydelige kranser jeg har funnet, som jeg veldig gjerne vil dele videre med dere. Som dere ser på kransene er det meste av innholdet i disse ting man finner i natur og hage.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mange fine kranser, og uendelig mange måter og være kreativ på! 😀 Er du klar for en av dem ? Dette er foressten helt genialt å ta med seg venner/forening på for en ekstra spennende kveld! 🙂

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

3 kommentarer

Siste innlegg