TIPPER MANGE AV DERE DRØMMER OM DETTE!

Reklame | TOURN

Det er mye man kan forberede til vår og sommer selv om det kanskje ser litt håpløst ut for mange som fortsatt har mye snø i sitt distrikt. I et samarbeid med Chilli.no, vil jeg gjerne dele noen tanker og tips med dere! – Og det nettopp med tanke på årets beste tid som er i vente! 😀 Har på følelsen at nå i 2018, får vi den fineste sommer vi lenge har venta på og som vi sent vil glemme 😀

 

 

 

I år vil jeg legge ekstra vekt på hage og uteområdet, og har allerede vært i god gang med planer for planter, og diverse småmøbler rundt huset. Jeg ønsker å skape et frodig paradis, man kan kose seg med her hjemme, og nesten føle at man er på ferie i sin egen hage! 😀 Med god plass rundt nesten hele huset, kan man for eksempel ha flere ulike “avdelinger”. Skape seg en eksotisk liten oase et sted, og fokusere mer på vintergrønt et annet sted. Et sted med massevis av stauder og et sted for bær og frukter! Det er så mye som går an at jeg kjenner nesten jeg letter bare av å tenke på det! 😀 

 

 

Solsenger for eksempel! Bland annet et veldig fint møbel, og bare tenkt deg en solfylt dag på denne, i grønne og frodige omgivelser! Iallfall blir jeg tent av tanken på sommer dufter, sol som steker og deilige små vindkast i en rolig og behagelig varme…Tror den hadde passet perfekt inn hos oss! – Denne ønsker jeg meg, å den ligger HER, om noen vil titte nærmere. Nå er det kampanje på solsenger hos Chilli.no, så det er lurt å planlegge allerede nå 😀

 

 

 

 

Det at den ene plenen også er jevn og fin i år skal bare bli ekstra deilig å kose seg med! Veggen skal bli malt, og mye deilig hagearbeid skal nytes og jobbes med! 😀 Man kan drømme om mye, men kun DU kan skape det paradiset du selv ønsker deg ! 😀 <3 

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

-> Og følg gjerne min reise mot drømmehagen ved å følge meg på facebook <-

 

#annonse #hage #sommer #sol #eksotisk #norge #drømmehjem #prosjekt #utemøbler #interiør #hagedrøm #husdrøm #hobbyhage 

2 kommentarer

Siste innlegg