DEN VAKRESTE PYNT ER SELVLAGA PYNT!

 

 Hvor mye tror dere ikke hjertet mitt smelta da Aleksander på fredag kom hjem med tidenes overraskelse ?!

 

 

Som dere vet hadde jeg ikke den beste dagen på fredag.. Langt der i fra. Men! Det at gutten min kom inn dørene og sa “jeg er glad i deg mor” og hadde med seg to cellofan-innpakka påske-presanger han ville gi, det var virkelig et øyeblikk som overgår alt av smertestillende, og hva du kan tenke deg! Mildt sagt rørende, og et øyeblikk jeg aldri glemmer! 😀 Det kunne heller ikke ha passet bedre med tanke på situasjon. Herlighet så stolt jeg er over gutten min på under 2,5 år <3

 

 

 

 

Karsefrø i nydelig og sjarmerende liten potte som har gitt en hermetikkboks nytt liv. Vakker gjenbruk, og et kjempe godt tips til aktivitet vi alle kan gjøre med barna våre 😀 Det er så koselig å gjøre ting sammen! Og i et høyt teknologisk samfunn som vi nå lever i, er det desto viktigere å ta vare på slikt som dette <3 For det kan like godt gjøres hjemme som i barnehagen 🙂 <3 Dette skal iallfall jeg ta med meg videre 😀 

 

 

De søteste påskebildet, som jeg ser for meg kommer til å bli tatt frem påske etter påske <3 Tenk at Aleksander har laga disse tingene 😀 Snakk om å berike livene våre altså! 

 

 

 

 

 

Det er så uendelig spennende og følge utviklingen til disse små menneskene, og plutselig midt i rabalderet kommer det innslag av setninger, ord og handlinger som får oss til å tenke at man iallfall må ha gjort noen ting bra så langt i oppveksten ^^ Thihi .. 

– Tusen tusen takk for pynten Aleksander, og ikke minst tusen takk for ordene du gav meg på kjøpet!

Uendelig stolt mor, og kun en mor kan selv sette seg inn i følelsen og hva jeg mener. For hver dag som går forstår jeg bare mer og mer hva som er meningen med livet når jeg får oppleve en hverdag sammen med barna mine <3

Ønsker dere alle en herlig palmesøndag!

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #påske #diy #barneaktivitet #barn #familie #mor #barnehage #stue #familie #palmesøndag #hus #hjem

2 kommentarer
    1. Nydelig 😊Det er alltid koselig når ungene kommer stolt hjem med noe de har laget selv ♥️ jeg har tradisjonen tro pynta til Påske med ting gutta mine har laget. I dag er dem 19 og 25 år ♥️ Koseligw minner ♥️

Siste innlegg