SNØLØV SØSTER OG SNØLØV BROR <3

 

Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!!! – Frisk og glad inspirasjon fra meg i kveld 😀

 

 

Til Aleksanders 2 årsdag fikk han nydelig sett bestående av bukse, genser og lue i mønsteret snøløv, strikket av oldemoren hans. Julie fikk kjole av henne, med samme mønsteret til jul. Jeg bare elsker å kle dem i plagg som dette, som jeg vet er laga meg kjærlighet i hver eneste maske! Hallooo bare se hvor søte de er ^^ I delvis grønne omgivelser med gode temperaturer rett rundt hjørnet, kunne det ikke passet bedre å forevig gjøre noen øyeblikk av disse søsknene. 

 

 

 

 

 

 

Min flinke og spreke mormor, som snart er oldemor til hele 5 stk. Enten det er oldebarn, strikk eller hagearbeid mellom disse hendene, blir det hun tar i like bra uansett <3 – Tusen takk, mormor! Vi er veldig veldig glad i deg alle sammen! 😀

 

 

 

Håper dere har hatt en fin og god dag alle sammen ! 😀 Kanskje har du noe med samme mønster i hendene ? 😀

– Riktig god kveld alle sammen! 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#håndarbeid #snøløv #strikk #barnestrikk #strikking #hus #hjem #hage

1 kommentar
    1. Å!! <3 Jeg forstår veldig godt hvorfor du er stolt! Barna er så nydelige Marie! <3 Jeg elsker at det er mildere i været ute nå, med sol! Jippi! 😀 Håper dere har kost dere masse i påsken og at det blir fine dager etter påsken også.
      Påskehilsener og klemmer til dere! <3

Siste innlegg