GOD KVELD, KJÆRE DERE!

 

God kveld kjære dere! I dag blir det er super raskt innlegg, og jeg titter egentlig bare innom for å ønske dere en fin og herlig ny uke! – Litt på etterskudd..

 

 

Det er mye som lar vente på seg om dagen, og en skulle tro jeg hadde tid til litt blogg og denslags kos innimellom.. Jeg er inne i en litt krevende tid, som gjør det vanskelig å få gjort slike koselige ting som dette også, og håper ikke det er lenge til jeg er tilbake med ny og deilig inspirasjon igjen! Jeg har absolutt ikke glemt dere, men trenger bare litt mer tid en vanlig om dagen..

 

 

 

Kan ikke la være å tenke på alt det vakre, og herlige dere skriver til meg!! Noen av dere har også stoppa meg på butikken for å prate, å det er utrolig rørende at bloggen min kan være til glede for noen, og ikke bare en hobby jeg selv koser meg med når jeg har ork og lyst 😀

 

 

Riktig god natt alle sammen, og ha en supergod uke <3 Dere er herlige! – Marie <3

1 kommentar

Siste innlegg