ET BILDE SIER MER EN TUSEN ORD!

– Å disse bildene, forteller mange fine historier! <3

 

 

 

For ikke lenge siden, var denne jenta her nærmere størrelsen til dukken sin, en den hun er nå. En prinsesse ble født, en lillesøster og en datter <3 Med sine egne meninger, herlige smil, tålmodighet og nysgjerrighet, flyr hun rundt i huset her med sine morsomme påfunn og supersøte latter ^^

 

 

 

 

 

 

Sang, rytme og bøker er den store favoritten! Og på skjermen er klatremus det store idolet. Ikke vanskelig å se hvor hun henter inspirasjonen sin, fra! Vi har nemlig fått vår egen lille klatremus i hus ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

November 2016, var storebror Aleksander og søskenbarnet Tristan, ca på samme alder som det Julie er nå. Føles som det var i går, men samtidig også veldig fjernt!

 

 

Ikke vanskelig å se hvem som er søster og bror ^^

– Jeg føler meg sjelden som verdens beste mor. Men jeg føler meg ALLTID som verdens heldigste !! <3 

 

-> FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR OPPDATERINGER, INTERIØRTIPS OG RÅD FRA HJEMMET <-

#familie #barn #hus #hjem #interiør #kjærlighet #mor #datter #sønn

2 kommentarer

Siste innlegg