BABYLYKKE!!

Vet dere hva alle sammen!!! Dere vil ikke tro hva jeg har vært så heldig å få oppleve i dag..

 

 

I dag er nemlig en ekstra god grunn til å trekke godt på smilebåndet ❤🍃 Og for ikke å snakke om en natt hvor nerver og spenning har herja for fullt!!!

 

 

 

Jeg har i dag blitt tante til en liten prinsesse som har fått navnet Aurora !!! KJEMPE STOLT, og rørt av at den lille kjære broren min (som jeg selv husker når kom til) har fått en liten jente !! Er hun ikke fantastisk?!! Forresten utrolig hva et par med løsvipper kan gjøre med ansiktet når man ikke er på topp som normalt.. Thihi ^^

 

 

 

Helt nydelige foreldre, stolte foreldre! <3

 

 

– Velkommen til verden, vakre og avslappende Aurora! <3 Heldig er du som kommer til verden i så mye kjærlighet, og med så store familier på hver side som står klare for å møte deg 😀 <3 Gleder meg enormt mye til å bli bedre kjent med deg, og vet at det finnes kjærlighet ved første blikk når jeg tenker på første gang jeg i dag fikk se deg <3 Helt fantastisk! Og virkelig et velskapt mirakel 😀 <3 Tante er kjempe kjempe glad i deg, og ønsker deg alt til lykke i det spennende livet du har foran deg !! <3 Stor klem fra Tante Marie!

 

#babylykke #baby #jentebaby #prinsesse #babyboom #nyfødt #barsel

10 kommentarer

Siste innlegg