TRODDE DU DETTE BARE VAR ET SKOSKAP?

 

Siden gangen vår er kronglete og smal, var det vanskelig å finne møbler som kunne passe med tank på oppbevaring osv.. Som en familie på 4 blir det fort mye klær og sko, så det er absolutt et must med muligheter for oppbevaring både for det ene og det andre. Som dere vet får jeg helt fnatt når det flyter i gangen, så jeg er kjempe glad for at vi kom frem til denne løsningen!! 😀 

 

 

Skoskapene heter “Bissa” og er fra IKEA. Vi har satt to på siden av hverandre her, og har et for seg selv like ved inngangsdøren. Det som er med disse er at de tar liten plass, er smale, men samtidig veldig god plass i. Man trenger absolutt ikke bare ha sko i disse skapene, og i de fire dere ser på disse bildene inneholder ikke en eneste sko…

 

 

Her har vi en skuff for skjerf, en for tøfler og varme “lodder” som vi sier her, en som er dedikert til treningssmåtterier til faren i huset, og en med handlenett og små sekker til barna 🙂 Helt genialt!! Jeg elsker virkelig disse skapene, siden de er såå praktiske! Siden jeg liker litt bling, syntes jeg de ble mye lekrere med noen håndtak på. De kjøpte jeg hos Lene Interiør og Paradiset interiør, og skrudde på selv 🙂 

 

 

 

 

Den som vi har like ved inngangsdøren har vi sko i og sko pleie produkter. Resten av skoene finner vi i et innebygd skap som er på andre siden av inngangsdøren fra dette skapet. Ser for meg at innholdet i disse vil variere med tiden, men jammen er det det beste og mest praktiske skapet vi fant på vår jakt til gangen ^^ Angrer ikke et sekund 😀 Noen andre som har samme løsning som oss ? Fornøyd/Ikke fornøyd ? 

Dette var litt tips fra meg i kveld! Håper dere har en fin uke så langt <3 

 

-> FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR OPPDATERINGER, INTERIØRTIPS OG RÅD FRA HJEMMET <-

 

#gang #interiør #rivieramaison #tips #hus #hjem

3 kommentarer

Siste innlegg