ENDELIG VAR RINGENE PÅ FINGRENE!

Oobs! – Jeg følte meg brått litt voksen!! Vi var å henta ringene våre i dag, og de satt helt perfekt på oss begge to! Fantastisk men samtidig også en merkelig følelse.. Ingen av oss er vandt med å gå med ringer, så dette var helt nytt!

 

 

 

Vi har valgt ringer fra «Emotions by Christophersen». De er i hvitt gull, og helt enkle uten noe hokus pokus med.. Disse ringene skal også være våre gifteringer, så gravering venter vi med til den tid kommer. Mulig at jeg setter inn en diamant i min, eller at vi graverer inn et mønster, for å gjøre ringen litt ekstra spesiell når den blir giftering. Her finnes flere muligheter, men helt alminnelige og enkle ringer synes vi egentlig er det vakreste ^^

 

 

Synes fortsatt det er litt fjernt at vi faktisk skal gifte oss!! Men med ringer på fingrene så blir det med en gang litt mer på ordentlig ^^ Dere skal få være med oss på reisen mot bryllupet vårt, å jeg galgleder meg!! <3

#bryllup #forlovelse 

2 kommentarer

Siste innlegg