NYTT HÅR!! NYTT PROSJEKT!!

God kveld alle sammen! Det har ikke blitt like mye blogging id et siste som det pleier, og jeg håper dere skjønner at det ikke er like lett når man har en såå svingende helse! Jeg prøver fortsatt å få komme skikkelig inn i hverdagen igjen, å ting tar virkelig tid!

 

 

 

Her i sist uke var jeg endelig en tur hos frisøren, som jeg lenge hadde gleda meg skikkelig til! Jeg vil ha en forandring på håret mitt, og ikke være like sort lenger.. Noen blir kanskje litt overrasket når jeg sier at min naturlige farge er helt blond.. Men at jeg i mange mange år har farga håret mørkt. Nå er jeg lei, men samtidig vil jeg nok ikke ha tilbake min opprinnelige hårfarge.. Jeg vil jobbe mot å få det lysere, og heller ha masse forskjellige striper, og ulike nyanser på stripene. Dette for å få mer spill i det, og dermed friske det opp ^^ Dette er en lang prosess, men jeg har endelig tatt steget med å være i gang! Et prosjekt kan jeg vel kalle det.. Thihi ^^

 

 

 

Dere vet vi skal gifte oss, å for å få til det jeg tenker med håret, må jeg allerede begynne prosessen nå.. Jeg er super fornøyd med starten på dette, å gleder meg til å vise dere hvordan det blir.. Har ikke vært hos frisør siden Aleksander var noen måneder gammel, så dette var gøy! Før det husker jeg ikke når jeg var en gang.. Det er selvfølgelig en prioriteringssak, å jeg digger at jeg endelig hat fått fingeren ut for å gjøre noe ^^ Og ikke minst overskudd til å komme meg ut av huset litt ^^ For det er ikke bare bare om dagen bare det ;-D Hva synes dere ?

 

2 kommentarer

Siste innlegg