BILDEDRYSS OG REN INSPIRASJON!

God kveld alle sammen! Har dere en bra onsdag ? Tenk at vi er midtveis i uken allerede.. De flyr jo bare så fort avgårde disse ukene! Her hjemme har jeg lagt min elsk på blått, å vil gjerne gi dere et bildedryss av hjemmet med blåtoner i ulike rom i kveld 💙

 

 

 

Sammen med de hjemmesydde putene mine, Lama putene fra en av Halvor Bakkes mange lekre kolleksjoner, friska det godt opp med litt blått!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Med dette ønsker jeg dere en fin og god kveld videre! Her er det straks loppekassa som står for tur, å jeg vet ikke hvor mange pakker med kleenex jeg har vært igjennom i dag.. Når den Norske sommeren meldte sin ankomst, ble det forkjølelse og såre halser på gjengen i dette huset.. Satser på at det ikke varer så lenge 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #inspirasjon #inspo #detaljer #hus #hjem #stil #minstil #rivieramaison

3 kommentarer

Siste innlegg