10 ÅRS REUNION!!

God kveld alle sammen! – Jeg ligger i skrivende stund på sofaen, og blar gjennom bilder fra gårsdagen. FOR EN KVELD!!!

 

 

Det er hele 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, med forskjellige ambisjoner, planer og drømmer for fremtiden. Mange har jeg ikke sett siden, og noen møter jeg på i ny og ne. Noen er fortsatt av mine beste venner 🙂 I går kveld var det duket for reunion i Westernbyen på Ålgård, og i forkant av dette var vi en gjeng fra klassen min som møttes hos meg. Suuuuuuperkoselig å møte folk igjen, å virkelig morsomt å mimre tilbake til glanstiden vår! Thihi..

 

 

 

 

Husker klassen min som en veldig inkluderende og fin gjeng! Selv begynte jeg i 9ende, et år etter at klassen var dannet, og ble veldig godt mottatt! Har mange koselige minner fra B klassen 😀 Like hyggelige og søte mennesker som for 10 år siden også 🙂 <3

 

 

 

 

Tusen tuuusen takk for en utrolig hyggelig og ikke minst morsom kveld folkens ! 😀 Til tross for at halvparten av klassen min ikke hadde mulighet til å komme, var vi en fin gjeng som fikk til god stemning før selve arrangementet 😀 Jeg er lett med på en klassefest igjen jeg, å håper ikke det blir 10 år til nestegang.. Thihi ^^

 

#reunion #skole #ungdomsskolen

0 kommentarer

Siste innlegg