VIL DU SE EN SPENNENDE NYHET ?

Folkens! Endelig har jeg tatt et nytt steg, mot noe veldig spennende som jeg har veldig lyst til å dele med dere lesere!

En god stund nå har jeg tenkt på om jeg skulle lage meg en IG konto, kun med fotografier jeg tar av mennesker. Av familie, venner, bekjente og kunder ellers med deres samtykke da selvfølgelig. Tanken er å samle slike bilder på et sted, slik at det er lettere å vise til om noen ønsker å bruke meg til et oppdrag eller vil se litt av det jeg har tatt tidligere. Hadde vært såå gøy om denne hobbyen bare ville ha utviklet seg enda mer 😀

I går kveld laget jeg meg Instagram kontoen «photo_bymarie», å har lagt ut litt bilder til å begynne med. Så koselig at flere og flere allerede ønsker å følge meg der inne!! Har nettopp vært på et oppdrag igjen, å galgleder meg til å vise dere noen helt spesielle bilder ^^

Håper dere har lyst til å følge meg her inne! Riktig god kveld videre <3

#foto #fotografi #fotograf #hobbyfotograf #barn

0 kommentarer

Siste innlegg