TIDENES OSLO HELG, DEL 1!

WOOW! Tigerstaden leverte nok en gang, og denne gang gikk det helt over all forventning! Britney Spears var ikke verdt pengene, og hun burde hatt showet sitt i en liten sal istedenfor i en hel arena.. Hun er god på scenen for de som står nærme og vi visste på forhånd at hun ikke synger selv. Det var kult å ha vært der, men jeg skjønner også godt de dårlige anmeldelsene hun har fått fra våre naboland..

Til tross for en mega dårlig konsert, har vi hatt en MEGAKUL helg, og jeg har virkelig funnet det perfekte reisefølget!

Vi fikk både studert og sett mye forskjellig.. Haha! Mildt sakt har vi virkelig vært superturister! Vigelandsparken var utrolig koselig, og det vekka mange barndomsminner herfra. Som de to prinsessene vi er, måtte vi også en tur til slottet å se. Kjempe gøy!

Vi har spist på alt fra Mathallen til Hard Rock Cafe, og Mathallen er uten tvil et MUST å besøke om du skal ha deg en tur til Oslo.

Siden flyet vårt var fremme før halv 07:30 dro vi til hotellet med bagasjen for å slippe å dra på den til innsjekk kl 15:00.. Heldige som vi var fikk vi sjekke inn kl 09:00 hele 6 timer før!! Ikke nok med det banka det på døra, og vi fikk en overasskelse fra hotellets manager som jeg hadde vært på mail med noen dager før. Sååå koselig!! Tusen takk Radisson blue <3

Kristina var reisefølget mitt, og siden jeg er Karianne’s (midten) forlover til neste helg, syntes jeg det kunne være koselig å ta henne med på konsert for å gjøre litt ekstra stas på bruden. Selvom konserten var som den var, storkosa vi oss både før og etter! 😀

Siden det ble tatt så mange bilder jeg vil vise dere deler jeg denne turen opp i del 1 og del 2 her på bloggen. Neste helg skal jeg til Oslo igjen, og da er det bryllup som står for tur! Jeg er virkelig spent! 😀 <3 Noen som var med meg på Instahomes på lørdag og fikk se fra turen «live» ?

2 kommentarer

Siste innlegg