TIDENES OSLO HELG – DEL 2!

Dette innlegget kom litt senere en jeg hadde tenkt, men jeg kommer til å blogge litt oftere igjen nå fremover, slik som før. Det har vært et tøft år, hvor ting endelig går riktig vei med helsa mi, og jeg tørr å si det høyt også 😀 Derfor har jeg valgt å ikke prioritere bloggen like mye en periode. Men! Nå skal dere få se resten av bildene <3

Dette huset var et vi gikk forbi på et sted på Bygdøy!! HEEELT MAGISK VAKKERT!!! Måtte bare ta det med.. Kunne gått rundt i evigheter å sett på husa til andre 😅

Vi hoppa på en turistbuss på søndagen, og dro innom ulike museum! Det var virkelig spennende, og absolutt noe å anbefale! Du betaler ca 360kr og kan hoppe av og på hele dagen så nye du vil. Det som er perfekt er at bussen stopper på alle de kjente stedene, slik at man enkelt kan få seg en rundtur på kulturskattene om man vil det ^^ Vi besøkte Kontiki museet, Vikingskipet og Akershus festning. Hadde vi hatt bedre tid hadde vi dratt innom mange flere steder! Det er så mye å se! Å historie er vårt rette element ^^ Såå spennende!

Sjekk detaljene fra Vikingtiden dere!!! Helt nydelig <3

Festningen var siste stoppested for denne gang, å dette var en helt spesiell plass! Veldig kult å tenke på alt som har skjedd her av både godt og vondt.. Slike steder er en del av det som har gjort landet til det det er i dag, og en del av vår identitet. Veldig koselig med slike turer, og nå i helgen har jeg også et ærend her på festningen, og det er et helt spesielt et!! Bare følg med, så skal dere få se ……

0 kommentarer

Siste innlegg