ET BRYLLUP I SÆRKLASSE!

FOR ET BRYLLUP vi var i, i helgen🍃 Fra spesialtillatelse til bryllupsfotografering på @akershusfestning til bryllupsmiddag og fest på restauranten til selveste Bent Stiansen ❤ Virkelig magisk! Og for en NYDELIG vielse!!! Far til bruden og min tidligere lærer, er utdannet prest. Det var derfor ekstra spesielt og rørende å se han gå med henne til alteret!

Vakreste familien i hele hovedstaden! Med lillesøster i armene, og bilde av en engel, storebror Sander i en medaljong i brudebuketten, var familien samlet hele dagen. Endelig var de gift, samtidig så synes jeg at ventetiden fra de forlovet seg og frem til nå har gått skremmende fort! Jeg skal skrive litt mer om denne søte gjengen i et innlegg del 2 om denne dagen <3

Etter vielsen i Vestre Aker kirke, var det fotografering. Hvor kult er det ikke å få spesial tillatelse til å ta brudebilder ved akershus festning, og millitærvaktene står klar å spør om det er vi som har meldt inn når vi kommer..? Det sybes iallefall jeg var råkult! Fotografen var en venninne av Karianne som også var i bryllupet. Hun jobber som fotograf til vanlig, og er ekstremt proff! Gleder meg masse til å se bildene som ble tatt, og håper på å få vist dere noen også 😀

Feiringen holdt sted på «Statholdergaardens mat og vinkjeller». Her er det den anerkjendte kokken Bent Stiansen driver restauranten sin. Skjønner godt at dette stedet har Michelin stjerne, da maten var upåklagelig og en stor opplevelse i seg selv! For ikke å snakke om hele lokalet.. Magisk!!

Tenk at jeg var så heldig å få være brudens forlover! Virkelig et stort oppdrag <3 Her koser jeg meg sammen med bryllupets brudepike, som jeg fikk bære inn til vielsen, meter bak brudens entre. Hun er parets barn nr 2, og er bare helt utrolig herlig!!

Nok en Oslohelg er forbi, og en av de mest spesielle denne gang! Tusen tusen takk Karianne og Jesper, for at vi var så heldig å få være med å feire denne store dagen sammen med dere! Måtte dere få et langt, lykkelig og rikt liv sammen! – På opplevelser, kjærlighet og gode minner <3

1 kommentar
    1. Kjære kjære Marie miii. Tusen tusen takk for ei heilt fantastiske helg!! Tusen takk for at du va med på å laga bryllupet så vellykka som det blei, og ikkje minst den nydelige og morsomme talen du holdt. Eg e så utrolig heldig som har ei så fantastiske venninna som deg <3 Tenk, neste gang e det din tur 😀 Det glede eg meg så utrolig masse til!! Veldig masse gla i deg <3

Siste innlegg