DEKKA FORENINGSBORD OG VERDENS BESTE SUPPE!

God kveld kjære dere! Onsdag nå i uken hadde jeg forening, og denne gangen sto «indisk mais suppe» på menyen! Sammen med hvitløksbaguetter er det virkelig en deilig rett som passer like fint til hverdags som til selskap! Perfekt til forening og veldig enkel å lage! Legger ved oppskriften lengre ned i innlegget, men først skal dere endelig få masse inspirasjon til borddekking igjen <3

Ukene flyr av gårde og i dag er det faktisk bare 4 måneder igjen til julaften… Noe som betyr at mange starter å pynte om 3 måneder.. Hallemiiinn!!! Men vent.. La oss prøve å nyte akkurat her og nå også, å gripe tak i de koselige stundene mens timene bare forsvinner.. Foressten så brukte jeg bare rundt 10 minutter på å pynte dette bordet her og få blomstene i vase.. Veldig travel dag, men jeg bare MÅTTE ha meg litt kos med å ordne til litt ekstra ^^ Gikk litt amok på Floriss, og skynta meg en tur hjemmom før jeg skulle hente storebror i barnehagen.. – Puste litt i steden kanskje ? Nei det tar vi senere ;D Thihi..

OPPSKRIFT PÅ SUPPEN :

1 stor løk

1 purre

1 paprika

1 beger creme fraiche

400-600 gram kyllingfilet

500 gram mais

2 ts karri

1 ts koriander

1 Liter Hønsebuljong

Salt, pepper og margarin.

Fres grønnsakene i margarin og tilsett krydder og oppkokt hønsebuljong.

Deretter tilsetter du stekte kyllingbiter og har i Creme Fraiche til slutt ! (Smak til med salt og pepper)

For en koselig kveld! Jeg gleder meg en hel hau til neste gang! 😀

#forening #interiør #borddekking #styling #detaljer #hus #hjem #selskap

4 kommentarer

Siste innlegg