JEG TENKER DERE VIL VITE BRYLLUPSDATOEN ?

Bryllup, bryllup, bryllup.. Jeg lyver om jeg sier at jeg ikke tenker så mye på det.. For jeg går ikke en dag uten å være innom tanken! Thihi ^^

👉 Bildet er lånt fra Stylemepretty.com 👈

Datoen vi har valgt, er en med stor betydning. Av flere grunner har vi valgt å vente litt, men likevel var datoen spikra dagen etter frieriet.. Tilfeldigvis var denne dagen en lørdag, og siden det var et stykke frem, noe som passer oss helt perfekt så er det nok en mening med det også 🙂

👉 Bildet er lånt fra http://floraloccasions.blogspot.com/2014/01/classic-wedding-with-rustic-flair.html?m=1 👈

Lørdag 23. mai 2020 er planen at kirkeklokkene skal ringe, og hele storfamilien og vennene våre skal være sammen på et sted for å feire kjærligheten! ^^ Hallemiiiin så stas dette blir!! Ungene kommer til å være litt større, vi har forhåpentligvis kommet et stykke unna alt som har med sykdom fra min side å gjøre, og kan virkelig kose oss denne dagen! – Sammen med alle som vi er så inderlig glad i <3

👉 Bildet er lånt fra : https://m.casamentos.com.br/vestidos-noivas/pronovias/dropal–v48506 👈

👉 Bildet er lånt fra denne siden https://graceloveslace.com.au/shop/hollie-2-0/ 👈

Noen synes kanskje det er litt langt frem, men for vår del så er det helt perfekt.. Jeg vil at alt skal være tenkt på, alle skal være tenkt på, og at dagen skal huskes for alltid. Det blir mange barn i bryllupet på dagen, og på kvelden blir det en skikkelig fest! Flere store ting er allerede i boks, og jeg skal ta dere med på detaljer underveis ^^ Selvfølgelig skal det være litt å bli overrasket over også, da dagen ikke akkurat skal være lest om før den er over.. Thih! Men jeg skal likevel vise mye tips, dele tanker og planer å ha dere med på veldig veldig mye! Å MASSE inspirasjon er det ikke vits å tvile på..

👉 Bildet er lånt fra : https://www.stylemepretty.com/vault/image/4089558 👈

23.mai 2012 møtte jeg mannen i mitt liv på Metallica, Valle Hovin. 02.mai 2018 fridde jeg til Nothing Else Matters på Metallica, Telenor Arena. Og 23.mai 2020 sier vi ja til hverandre foran presten, et sted i min hjem kommune, og har festen på et superbra sted i hjemkommunen hans. Sammen med våre alles nære og kjære! Dette er et eventyr allerede, og jeg gleder meg til fortsettelsen!! <3

#bryllup #forlovelse #ekteskap #giftemål #borddekking

0 kommentarer

Siste innlegg