LILLEMOR BLE PLUTSELIG SÅ STOR !!

Tenk dere!!! Et helt år er gått siden sist, å denne uken har jeg gjort det igjen <3 – Nemlig hatt tilvenning en uke med et barn som for første gang skal ut i den store verden «alene»! Det er helt utrolig! Lillemor ble PLUTSELIG så stor!

Med sekken på ryggen, og musehalene på, var det et stort og stolt øyeblikk å følge denne jenta i barnehagen for første gang. Vet ikke hvem som var mest stolt av mor og datter jeg ^^

Julie er en viljesterk, bestemt, lur og nysgjerrig jente! Proppfull av sjarm fra topp til tå! Følelser mangler det ikke på, og det er helt utrolig å få være med på livsreisen til mine herlige små 🙂 Hun var helt i 100 da vi skulle gå til barnehagen, og visste at det var noe ekstra spesielt på gang. Føler meg nesten som en fuglemor som skal lære barnet å fly, når jeg sender det i barnehagen!

I fjor på nøyaktig samme tid, var det storebror sin første tur i barnehagen. I år var lillesøster klar, og mens et kapittel lukkes, så åpnes et nytt! Gleder meg masse til tiden fremover for å se hvordan det går med lillemor i ny tilværelse, og hvordan hverdagen blir med 2 barnehagebarn. Spennende vil jeg virkelig si at det er, å det beste av alt er at jeg vet de er i trygge og gode hender! De ansatte er jo bare så herlige!! Jeg ønsker Julie masse lykke til som fersk barnehage jente <3 Trist og rørende på samme tid, at den lille babyen min plutselig skal ut i verden på egenhånd <3 – Mor er stolt over deg!! Stolt over dere begge, som på et blunk var blitt så store <3

#barnehage #barnehagestart #blafre #barn #søsken #familie

0 kommentarer

Siste innlegg