LURE TIPS PÅ ROMMET TIL EN TØFFING!

Dette rommet er alltid sjarmerende og koselig å tre inn i. Fullt i liv! – Å supergøy når Aleksander spør om enten vi eller Julie vil være med opp å leke i..

Det er ingen hemmelighet at eldstemann elsker dinosaurer. Virkelig superinteressert i alt som har med dinosaurer å gjøre. Han samler på dyr og dinosaurer i merket «schleich», og er selvfølgelig kjempe glad i alt annet også! Jeg er ofte innom finn å ser, å kom i helgen over en hel bærepose med biler, dinosaurer osv til bare 100lappen. -Gammelt for andre, nytt for oss! Helt genialt spør du meg ^^

Jeg kosa meg skikkelig med storopprydning på søndag, mens han ikke var hjemme, og satte frem litt av lekene jeg kjøpte som en overraskelse til han senere på dagen. Å gjett om det var en gutt som ble megafornøyd! 😀

De to store dinosaurene på kommoden, Spiderman flyet med to figurer, «krokodille-bilen» var noen få ting av det som var i posen. Massevis av biler, drager og andre dyr var det også. Såå gøy! Å det å kjøpe brukte leker er virkelig en ting man burde blitt flinkere med, da veldig mange leker ikke ser brukt ut i det hele tatt etter å ha vært til stor glede for noen ^^

Her falt det godt i smak, og jeg tenkte dette kunne være en fin ting å dele med dere <3

#barn #familie #leker #brukt #finn #finnkupp #lek #moro #familietid #kos #hus #hjem #barnerom

0 kommentarer

Siste innlegg