ARVESTRIKK OG RØRENDE ØYEBLIKK <3

Noen ting her i livet er bare mer verdt en andre..! Å for meg betyr disse to ALT! Jeg spurte de i dag om de ville være med å ta litt bilder med noen gresskar på rommet til mor og far. «JAA!! Da kan vi hoppe i den store sengen!!» lød det fra eldstemann ^^ Å hopping, spretting å masse tulling det ble det ! <3

Selebuksen som Julie har på seg er arvegods fra storebror. Med en sløyfe i håret litt blonder på bodyen blir det et helt perfekt jente antrekk også ^^ Den er fra Klompelompe og heter Gromguttbukse. Helt nydelig, og jeg har vært forelsket i den fra dag 1 da snilleste mormor kom med den på døren <3 Den andre buksen er jeg litt usikker på hva heter, men mener det er en klompelompebukse det også. Noen som kommer på navnet i farta ? Kjempe fin!!

Det er morsomt å minnes søskenbilder fra i fjor. Og ekstra spesielt er det å se disse bildene her.. Tenk om barna våre en gang kunne sett seg selv fra våre øyne <3 Kanskje de da hadde forstått hvor høyt vi elsker dem ?

Ikke kan jeg si nok hvor utrolig heldig jeg er som får dele livet mitt med disse! Ikke et sekund er kjedelig, ikke en uke er uten utfordringer, og ikke en dag er uten et eneste smil !! Den fineste pynten min er levende , og det fineste på denne adressen er disse to <3

~ FØLG GJERNE BLOGGSIDEN MIN PÅ FACEBOOK FOR KOSELIG INSPIRASJON ~

#klompelompe #familie #strikking #minner #foto #gresskar #oktober #barn #søsken #kjærlighet

1 kommentar

Siste innlegg