HAR GÅTT CRAZY VED INNGANGSPARTIET!

Dette hadde jeg ALDRI trodd jeg kom til å gjøre! Men nok en gang får jeg det bevist at en «aldri skal si aldri»…

 

 

Oransje og gult er ikke mine favorittfarger.. Og egentlig er det farger jeg ikke tåler i mange sammenhenger..! Plutselig fikk jeg det for meg at jeg skulle teste ut å ha gresskar utenfor hos oss, å få litt mer «høststemning» med en smule «halloween» .. Sistnevnte her kom vel rett før jeg ble for stor til å feire det, men siden det er kommet for å bli vil jeg ikke la mine barn bli holdt utenfor. Det er mye som har kommet til norge av andre lands tradisjoner opp igjennom, så vi skal ikke gå for mye inn på det her og nå.. Nå ser vi heller på det jeg hat gjort utenfor før det blir for sterke meninger her .. Thihi ^^

 

 

 

 

 

Litt skumle kan disse oransje hodene kanskje være for noen, å husets prinsesse var nok ikke like begeistret for dette som storebroren..

 

 

 

 

Det er gøy å leke seg litt å prøve nye ting! Helt ærlig syntes jeg det gjorde en frisk og koselig twist på inngangspartiet vårt! 😀

 

– TA GJERNE EN TITT PÅ GRUPPEN HAGEGLADE PÅ FACEBOOK, FOR MASSE TIPS ANG HAGE OG UTEROM –

 

– FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR TIPS OG INSPIRASJON –

 

 #halloween #hage #uterom #interiør #halloweentips #diy

2 kommentarer

Siste innlegg