TIDENES DINOSAUR BURSDAG!

Har dere sett en bursdag som denne før ? Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker! Helt utrolig fornøyd med dagens bursdagsfeiring, og det har vi fått bekreftet mer en en gang i dag at bursdags gutten vår er også!

Vannmelon utskåret som dinosaur hode. Til å være første gang synes jeg dette ble bra! Så koselig måte å servere frukt på ^^ Skrapa ut alt av melon inni å kutta opp mindre biter som jeg stappa inn igjen etterpå.

Eldstemann hos oss er helt oppslukt i dinosaurer!! Han kan faktisk overasskende mye om de til bare å være tre år.. Spisebordet hadde jeg pynta med dinosaurer fra lekerommet, steiner jeg fant ute, samt mose og diverse grønne planter fra hjemmet. Laga eg dinosauraktig miljø i midten av bordet, og dekorerte lampene over med kartong som skulle forestille blader. Disse har samboeren min klippet ut, og videre har jeg sydd dem sammen med trå. Dette er forresten også et familieselskap, men hvorfor ikke være lekne her også ? Det er tross alt et barn som skal ha den beste dagen i året <3

Alt i alt var dette en helt strålende feiring! Alle koste seg, og jeg storkoste meg med forberedelser til denne dagen ^^ Ikke tidkrevende, noe alle kan klare, og et supert tips er å pynte bursdagen med leker som tilhører bursdagsbarnet. Gjerne noe han er veldig interessert i for å skape et tema 🙂 Hva synes dere ?

– FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR TIPS OG INSPIRASJON –

#bursdag #barnebursdag #selskap #party #familie #barn #dino #dinosaur

0 kommentarer

Siste innlegg