KJEMPE KULE NISSER DU NEPPE HAR SETT FØR!

Endelig skal jeg vise dere disse superkule nissene !! Har blitt helt hekta, og det vet jeg det er mange fler en meg som også har blitt ^^

«Betongnisser» med ekte saueull kan ikke være laga av andre enn de 2bondesnupper 😀 Mor og Sissel er helt RÅ på det som er dekorativt, og vet nøyaktig hva hjemmene våre trenger når det nærmer seg jul 😀

De er støpt i en betongkloss, og har et hode som også er støpt i en kjegle. Helt nydelige! Åsså så personlige og egne ^^ Et bytt utrykk jeg aldri har sett maken til, å jeg digger de! De finnes i flere ulike farger, men de lyse her er nok min favoritt. For ikke å glemme de med rød lue som dere skal få mot slutten av innlegget 😀

Hva synes dere ? Ekstra gøy er det med ting som er «hjemmelaga» og jordnære synes jeg, og disse var bare helt rå!!!

Ellers skal jeg og eldstemann på reptilmesse i morgen, og julemesse på søndag! I helgen er det nemlig duket for årets aller koseligste messe, nemlig «jul i stallen». Der kan dere blandt annet se disse nissene, de små strikka musene jeg har vist dere tidligere og mye mye mer! Samt helt gratis bakværk og bite i pluss kaffe og gløgg ^^ Sååå kos! Du kommer vel ?

LIK GJERNE DENNE BLOGGEN PÅ FACEBOOK FOR INSPIRASJON OG KOSELIGE TIPS

@interiorbymarie på instagram

#jul #nisse #nisser #inspirasjon #interiør #hus #hjem #lagselv #diy

0 kommentarer

Siste innlegg