EN HELG UTENOM DET VANLIGE!

Noe jeg ikke har fortalt dere før, og som siden barnealder har hatt en stor plass i hjertet mitt er interessen for krypdyr! Så det at Aleksander har dinosaur interesse, det er også til stor glede for moren hans ^^

I helgen var det duket for reptilmesse på Forus, også den første av sitt slag. Her kunne man få masse viktig informasjon om dyrene, stille spørsmål, få holde og møte andre med samme interesse. Utrolig gøy, å jeg kunne ha vært her i timesvis hadde det ikke vært for at Aleksander ikke alltid er like tålmodig som meg.. Thihi ^^

Siden far i huset ikke har noe til overs for disse spesielle skapningene, må vi enn så lenge ta til takke med folk vi kjenner som har disse dyrene hjemme, dyrepark eller treff som dette 🙂 Kunne tatt med meg hjem alle sammen!!! Såååå utrolig spennende dyr!!

Julemarkedet jeg skrev om før helgen hadde jeg meg en tur innom både lørdag og søndag. Veldig koselig, og som ryktene sier, var salget helt enormt i år!! Dette betyr at folk har kost seg masse masse!! 😀 Veldig føy, og for meg er dette «åpningen» på juletiden <3

Håper helgen deres har vært innholdsrik og fin, og at uken blir helt fantastisk <3 Vi skrives!!

#interiør #hus #hjem #reptil #slange #hobby #interesse #hjem #hus

2 kommentarer

Siste innlegg