GURIMALLA! – SE HVA JEG HAR HANDLA!

I dag følte jeg virkelig at noe skrek til meg i butikken… Noen ganger vet du bare at du gjør det rette valget, og i dag var jeg sikker fra første stund! Bare se hva jeg handla meg i dag da dere!!

Jeg og søsteren min Silje, var sammen med datteren hennes på en aldri så liten julehandel etter at jeg hadde vært inne til kontroll på gastro poliklinikken på sykehuset i dag. Vi dro rett til Home and Cottage på Forus, og her fant jeg tidenes julepynt <3

Bare se så godt det passet inn ? Jeg er virkelig storfornøyd, å koser meg med å være i gang med juleforberedelsene! Dere som følger meg på snappen instahomes i dag, vet godt at jeg har kommet langt.. Thihi! Hvor lenge klarer jeg å vente før jeg viser alt på bloggen tro ?

#hus #hjem #interiør #jul #juleforberedelser

2 kommentarer

Siste innlegg