DERFOR SKAL DU IKKE KASTE DEN GAMLE JULEKRANSEN!

Kjøper du eller lager du deg en ny julekrans til å pynte med år etter år ? Det behøver du absolutt ikke ^^ Den gamle kransen kan bli som ny på 123!!

i kveld var jeg med det lokale hagelaget å laga juledekorasjoner. Utrolig koselig!! – De stillte med grønt, pynt og diverse utstyr og alle betalte en lik sum hver. Man kunne også ha med seg vaser, krukker eller ting man ville friske opp på ny. Jeg tok med meg en av de gamle kransene jeg har liggende, å tenkte jeg kunne prøve å gjøre den til en ny en! Å det gav mersmak for de andre kransene jeg har i boden! Sååå fornøyd 😀

Øverst ser du før bilde av kransen, og videre hvordan den ble. Det er absolutt ikke nødvendig å handle seg en ny hvert år, da man like godt kan dekorere den gamle på ny og bruke mye av det som allerede var på den 🙂

Riskrem, kaffe og koselig prat i flere generasjoner var samlet. Superkoselig, å virkelig noe å bygge tradisjon på 🙂

En venninne av meg som også var med laga dette du ser på bilde over her! Gurimalla så nydelig <3 De svibel dekorasjonene hennes passa jo helt utmerket sammen med Halvor Bakke lykten hennes ^^

Deilig å teste ut kreativiteten! Å ting som dette er virkelig terapi for sjela spør du meg..

#hage #uterom #hagelag #interiør #jul #juledekorasjon #pynt #diy #julekrans

1 kommentar

Siste innlegg