16 FAKTA OM MEG! NOE NYTT, KANSKJE NOE OVERASSKENDE ?

God kveld kjære fine dere 🌸

Tenkte jeg skulle kaste meg på «faktabølgen» ettersom det er kommet nye følgere og mest for moroskyld ☀️ Noe vet du nok fra før og kanskje blir du litt overassket ?

* 31 år bosatt på Figgjo, Sandnes
* Mann (36år) 2 barn (6 og 7år) 👨‍👩‍👧‍👦
* Kjøpte min første bolig sammen med mannen i 2015.
* Opprinnelig fra Oltedal, oppvokst på gård 🐑
* Heavy Metal i mitt hjerte! Traff bla min kjære på Metallica, og fridde på Metallica. Har blitt mange konserter både før og etter 🤘🏼
* Fagbrev i Akvakulturfaget og jobbet innen dette siden 2010.🐟
* Lidenskapelig interessert i hjem, hage og blomster 🌸
* Før fylte 23 år hadde jeg bodd på 14 ulike adresser og bor nå på den 15. 🏠
* I løpet av 1,5 måned i 2010 var jeg i 5 ulike land og på 3 kontinent inkl norge/europa ✈️
* Har syklet dødsveien i La Paz, Bolivia 🚴🏼
* Besøkt favelaer i Brazil, vært tett på gatebarn i Sao Paolo, overfall i Rio og hatt føttene planta på 5400 moh i Peru. ⛰️
* Rusla på den kinesiske mur, opplevd Kofi Annan på nært hold.
* Elsker reptiler og har per nå en gresk landskilpadde 🐢
* Veldig interessert i slekt og historie 🌎
* Glade barn og positive mennesker gir meg mest påfyll! 💗
* Det verste jeg vet er urettferdighet og snigler.

Opplevd både mye bra og dårlig. En god blanding, til livets minnerike lærebok 🙏🏻

1 kommentar
    1. Da har du flyttet en del i ditt liv. Selv har jeg litt flytte-angst. Ønsker litt gjerne å flytte, men synes det er for skummelt da jeg har barn med på lasset, behøver jobb, fast bosted osv.

Siste innlegg