17. MAI BORDET 2023

Reklame | Magnor Glassverk

17. mai i Kvitlyngveien. Landet vårt, historien, flagget, den nyutsprungne bjørka, jubelen og glade barn med is rundt munn og på pene klær. Stressa mødre som stryker på skjorter i siste liten, før skoletog og dugnader venter om hjørnet. Alt det hører 17. mai til, og er et stormende vakkert syn! En dag i feiring og en vi bør være stolte av .

Hipp hurra for det flotte, majestetiske landet vårt.

Borddekkingen i år er en forlengelse av bordpynten jeg testa ut til bryllupet. Hjemmesydde servietter og selvlaga serviettringer. Med enkle triks og små detaljer, blir det nasjonaldag stemning på 1-2-3 !! Har du flagg og sløyfebånd kommer du langt.

Fjord serviset har jeg virkelig lagt min elsk på, og har du noe porselen i hvitt kan det kombineres sammen med alle mønster. Boblen vasen er med på det meste, og den nye vasen i Family serien er også en sikker vinner. Tidløst, klassisk og rent! @knut.kjartan @finnschjoll @magnor_glassverk
Borddekking i mitt hjerte, og blomster like så.
Blomster handler jeg trofast hos @florissalgard.

– Snart er 17. mai her og om 9 dager står bryllupsfesten vår! Det gledes <3

0 kommentarer

Siste innlegg