BILLIG OG ENKELT, SOM BARN VIL ELSKE PÅ NYTTÅRSFESTEN!

Jeg har lovet pinjata til nyttår, men ingen fine var å finne og for noe som skal smadres er det ikke nødvendig å betale flere hundrelapper.. Nå som butikkene har julepynten på 50-70% osv fikk jeg en ide!

Julestjerne i papp, proppa med godteri. Kanskje har du en gammel liggende, eller så gjør du som meg å finner en på Nille til 49kr.


Twisten jeg hadde i er for å illustrere.. Ungene her hadde ikke rørt det, så innholdet skal selvfølgelig tilpasses deres smak til nyttår… Hehe..

Ellers er vi friske og raske her på adressen, forutenom at vi merker litt på kroppen at det har vært en heftig runde sykdom her nylig.. Krysser fingrene for at nyttårsfeiringen går som planlagt, og at ingen av gjestene våre blir syke. Enormt mye som går rundt nå!

Gleder meg til å dekke bordet, og skal selvfølgelig dele med dere <3

0 kommentarer

Siste innlegg