BORDDEKKING FRA EN VÅRDRØM!

En helt enkel søndagsmiddag kan enkelt piffes opp til en frisk festmiddag! En pakke roser fra den søndagsåpne butikken, og en tur i nabolaget for leting etter andre skatter ga et resultat av idyll <3

 

 

Boblen til Magnor, designa av Finn Schjøll er jeg veldig glad i når det gjelder vaser!! I ulike størrelser og farger finnes de, og som samler av disse har jeg flere selv. Til bryllupet skal vi pynte med disse på bordene, så det er greit å starte allerede nå med å øve seg litt på hvordan og hva man skal ha oppi. Fargene blir nok hvitt, grønt og natur men det er jo et hav å velge i!!

 

 

Bjørk er noe av det fineste jeg vet, og det passer perfekt å pynte med! Det som er synd her og ekstremt viktig å være nøye med er å sjekke om gjestene er allergiske om man skal pynte med dette. Mange har pollen allergi og bjørkepollen kan være veldig hissige greier. Er selv allergisk, men heldigvis fungerer medisinene jeg har for dette, og hos meg er det gress som er aller verst.

Om allergi ikke er et problem vil jeg virkelig anbefale og pynte med bjørk! Det er vårlig og friskt, og finnes i tonnevis utenfor dørene ^^ Passer også sammen med alt, foruten allergikere da…  🙂

 

 

Dette bordet gjorde jeg i en fei, og lar det ikke bli med tanken om jeg vil ordne bordet til gjestene litt ekstra! Det er så koselig! Å hos meg vil jeg folk skal føle seg velkommen og at jeg har gjort det lille ekstra for deres skyld <3 Det er en god følelse!

Ellers har vi jammen beveget oss over i Mai, og dette er den siste vår-måneden! Tenk det dere, og vi har hatt sommervær allerede!! La denne måneden bli en nydelig en for alle! De beste ønsker for mai til kjære dere <3

 

#mai #borddekking #tablesetting #home #hjem

0 kommentarer

Siste innlegg