DEKKETIPS TIL STORE OG SMÅ ANLEDNINGER!

Reklame | feel

17. mai nærmer seg og kanskje skal du ha familie og venner til fest ? Det er også sesong for både konfirmasjoner og bryllup! – Rart er det at denne tiden å utover vekkes vi nesten litt til live igjen etter vinterdvalen, og det å invitere til godt lag enten ute eller inne blir ekstra fristende.

I samarbeid med interiørkjeden feel skal jeg vise dere en rekke spennende og friske ting fremover! I denne forbindelse har jeg stylet noen festbord hjemme hos meg som kanskje kan være til inspirasjon.

 

 

Tradisjon tro skal vi ha familie her på nasjonaldagen og tapas står på menyen. Gjett om jeg gleder meg! Den friskeste dagen å pynte på i året, og jeg er alltid oppe før fuglene for å pynte hus og uteområdet med en god dose flagg og bjørk!

 

 

Personlig tenker jeg i hovedsak bjørk og flagget vårt når det gjelder pynt til 17. mai. Klassisk, rent og ikke minst veldig enkelt. Har du flagg og bånd kommer du veldig langt i grunn. Et tips er å også bruke litt detaljer fra flaggene i dekoren ellers, som jeg har gjort her med de blå lyktene. I disse passer foressten både store og små telys, samt noen typer små kubbelys som jeg har brukt her.

Serviset finner du HER // Blå og hvite lykter + løpere finner du også hos feel.

 

Kanskje skal du ha ennå et selskap like etter 17. mai også ? Her har jeg kun tatt bort flagg, bånd, og lagt litt bjørk i skålene. Kun fjerna noen detaljer men likevel er utrykket et helt annet. Vips et nytt bord med den samme pynten.. Veldig vårlig!

 

Nye blomster på bordet, i dette tilfelle kunstige. Sommerstemning med en gang!

 

 

Kunstige Margeritter, stor lyt, løpere, telysholdere og servise fra feel.

 

 

Dere.. Jeg vil avslutte med å vise mitt favoritt bord! Her skal iallfall jeg invitere på sjømat en kveld! Kjenner duften av sjø, måkeskrik i det fjerne og en deilig sommerbris i håret av å se på dette bordet her altså.. Jeg føler noen ganger at jeg lever i et eventyr.. Å hvorfor ikke leve seg litt ekstra inn i det ? Man spiser med øynene, og jeg tror absolutt at borddekking kan ha noe å si for helheten i selskapet. Drøm dere bort, for de neste bildene lukter sommer!

 

 

Puter, pledd, blå og hvite lykter, stor korall dekor, kunstig orkidé, kunstig eføy på bøyle, serviset, løpere, stor glassvase og kurven til puter og pledd er alt sammen fra feel <3

 

Rart at feel har vært favoritt interiør-butikken min i så mange år ? Flere ganger har jeg fått tilbakemeldinger fra dere at det er dumt de ikke har nettbutikk. Men vet dere hva ? Det har de endelig fått nå! Enda i startfasen, men jeg tror dette kan bli kjempe bra! Besøk de HER  .

Da vil jeg ønske dere en riktig fin og god kveld, og videre lykke til med små og store forberedelser enten til 17. mai eller andre fine anledninger!

– Marie

 

#feel #borddekking #styling #anledning #fest #selskap #17.mai #interiør

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg