DET BESTE PÅ JORD, OG FREMTIDEN HER VI BOR!

Året har hatt en turbulent start med av og på sykdom i hus. Det har vært lite søvn på hele familien, mye som har skjedd ellers og energinivået er ikke helt som normalen, naturligvis.. Håpet vi var over det nå for en stund, men plutselig var det på’an igjen.

Til tross for en ekstremt hektisk og krevende periode, kan vi ikke annet en å le litt også. Å det heldigvis ^^ Ungene er veldig gode med hverandre, og viser en helt fantastisk god omsorg overfor hverandre! I dag sto eldstemann opp med oppkast, og lillesøster med feber og slapp form. Om de ikke orker alt de pleier, så orker de alltid å gi hverandre en klem, og spør den andre om det går bra <3 Gurmimalla altså, jeg må gni meg i øynene rett som det er for å sjekke om dette er drøm eller virkelighet!

Livets beste gave, rett ut fra min mage. Søster og bror, de fineste på jord. Jeg er så takknemlig, det er vanskleig og forklare. En ting er sikkert, disse er absolutt ikke rare!

De er som to engler, med oppdrag på jorden. Jeg skal gi de alt de trenger, fra Figgen til Nordpolen <3 Se på disse søte små, de er fargerike og ikke mye grå. Jeg elsker de av hele mitt hjerte!! De er meningen min med livet, og kjerligheten av hele tanke kartet <3

0 kommentarer

Siste innlegg