DETTE ER IKKE TIL Å TRO!

~ God kveld alle sammen ☀️ En arbeidsdag igjen med fisken nå og en stor fotoshoot før det er duket for 3 uker ferie med familien min 💗 Tiden flyr virkelig avgårde, og jeg løper fra den ene jobben til den andre. Lørdag er det bryllupsfotografering som står for tur og dette blir mitt første brudepar! Woow så spennende altså 🙌🏼 Foto, styling, interiør, hage og fisk! Jeg kan vel si jeg er veldig alsidig, og sitter skjelden stille uten å gjøre noe som helst. Isåfall er det for å planlegge nye spennende eventyr ☀️ Det å kombinere ting du liker å gjøre og i tillegg kunne ha alt sammen som jobb, det er jo bare helt fantastisk 👏🏼🍃 Kjempe gøy at dere er med meg på reisen min ved å leve ut drømmer sammen med verdens beste familie ☀️Dere gir meg så utrolig mye glede, og positivitet! Uten dere flotte følgere i ryggen hadde jeg ikke stått på samme sted i dag, det er jeg sikker på 🍃 Dere er ren motivasjon og ikke minst inspirasjon 💗

 

Tusen tusen takk kjære, gode dere! ~ De beste hilsener fra Marie 💗

0 kommentarer

Siste innlegg