DU TRODDE IKKE DET BODDE NOEN HER?

 

Du trodde kanskje ikke det bodde noen her ? – Dette kan jeg si med en gang er et av de fineste komplimentene jeg får! De som går på at hjemmet ser ut som en katalog og ikke at noen bor her… Men vet du!

Her bor vi, roter, griser, er uheldige med søling , og bråker! Vi har det som en helt vanlig familie og det dukker stadig opp duplofigurer og andre småting overalt selv om du nettopp rydda og vaska… Og det å tråkke på noe i svima etter noen søvnløse døgn, det er jo toppen av kransekaka!! Thihi 🙂

 

En ørliten påminnelse fra meg til deg om at det bor folk her også ^^ Noen ganger gidder jeg rett og slett ikke bry med om det slenger noen ting her og der, og har lært meg å slappe litt mer av ved siden av. Kampen mot et perfekt instagram hjem er det ikke vits å kaste seg uti, for det finnes ikke uansett. Og barna har bare godt av å se at foreldrene ikke er helt maniske etter å rydde hver minste ting hele døgnet også 🙂 <3

0 kommentarer

Siste innlegg