EN FARFAR I LIVET SKULLE ALLE HATT!

Jeg vil gjerne rette oppmerksomheten til en som betyr uendelig mye for meg. Min kjære farfar, som også har vært som en fungerende far for meg i mange år, fyller hele 80 år på mandag. For å oppsummere en veldig spennende mann og hva han betyr for både familie og lokal samfunn, vil jeg dele noe jeg satt i lokal avisen «Gjesdalbuen» på vegne av hele familien.

Her står har i kjent positur og forteller. Ting vi plutselig kan finne på sammen, som akkurat her, er å dra ut på tur bare for å prate om ting som skjedde på ulike steder i gamle dager. Akkurat her på bildet var vi ute for at han skulle lære meg alle små stedsnavn fra Ålgård til Dirdal.. Det er så mange ting som blir glemt og som ikke tas vare på av små ting som nettopp dette. Opptatt av historie som jeg er, er slike stunder med farfar som dette, mektig verdifulle.

Oldeforeldre er ingen selvfølge. Og jeg er evig takknemlig for at også mine barn får lære denne herlige mannen å kjenne! De er veldig glad i oldefaren sin <3

– Heldig er jeg som har en farfar som deg! Fylt i historie, opplevelser og en haug med minner. Jeg gleder meg masse til å feire deg og er uendelig uendelig glad i deg <3

0 kommentarer

Siste innlegg